Je kunt je leven helen recensie van Louise Hay

Dit is een boek dat ik al een tijd terug heb gelezen en wat ik echt prachtig vindt. Het staat in mijn top 3.

Ik raad het boek continue aan door vooral de prachtige lijst achterin het boek. Het inspireert mij keer op keer weer.

Louise Hay gelooft dat je gedachten zorgen voor de problemen in je lichaam. Dit is iets waar ik zelf ook in geloof alleen is er nog niet extreem veel over te vinden. In het boek ‘Je kunt je leven helen’ vind ik dat ze aan de hand van thema’s het allemaal erg fijn uitlegt en dat je er praktisch ook meteen mee aan de slag kan door vragen, een spiegeloefening, meditatie en affirmatie.

Achterin het boek is het magische lijstje te vinden waarbij je op symptoom kan zoeken wat het betekend, zoals bijvoorbeeld een verkoudheid. Hier staat bij wat je negatieve gedachtepatroon of emotie is en hoe je deze kan veranderen door een krachtige affirmatie. Het geeft mij altijd heel veel inzicht in waar ik op het moment tegenaan loop. Ik ben heel erg aan het testen in hoeverre de lijst klopt en tot nu toe klopt het ALTIJD en laten we eerlijk zijn het is soms best wel confronterend. Ieder klein kwaaltje wat ik heb zoek ik op in het boek en ga dan bij mezelf na wat het is in mijn leven dat ervoor heeft gezorgd. Van een aft tot een chronische ziekte, er is veel in de lijst te vinden.

Ik ben heel erg benieuwd of er meer mensen zijn die de lijst ook gebruiken. Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Neem gerust contact op via info@huiskameryoga.com of op Instagram @nathaliemerylin